
Noul Volvo XC90 – model 2015
După ceva timp de aşteptare, timp în care competitorii nu au stat degeaba, cei de la Volvo au făcut pasul şi au lansat noua generație a lui Volvo XC90. Cei de la Volvo se laudă că noul model este complet nou, că nu copiază nimic de la concurență. Atât exteriorul cât şi interiorul sunt complet noi, noul Volvo XC90 fiind dotat cu sisteme de asistență revoluționare menite de a-l poziționa în postura de etalon în ceea ce priveşte securitate rutieră.
Noul Volvo XC90 a fost creat pentru a fi unul dintre SUV-urile cele mai dotate tehnologic, cu sistem de siguranță de ultimă generație şi motoare cât mai economice.
La exterior, Volvo XC90 vine cu un design nou, cu o grilă impunătoare şi o caroserie mai mare decât la modelul anterior rivalizând cu BMW X5, VW Touareg sau Mercedes M Class.
Noul Volvo XC90 este dotat cu blocuri optice ce conțin lumini LED în forma ciocanului lui Thor şi nişte stopuri mari, foarte vizibile, cu tehnologie LED.
La interior, Volvo XC90 pare a fi cel mai elegant din clasa sa. Pe consola centrală are un touch-screen imens, de aproape 10” asemănător cu o tabletă, preluând toate funcțiile deținute de butoanele ce ar fi trebuit să se afle pe consola centală. Sistemul audio va fi Bowers&Wilkins cu 19 difuzaore şi 1400 watts incluzând şi un subwoofer răcit cu aer.
La capitolul siguranță, noul Volvo XC90 se prezită cu o multitudine de sisteme noi precum un sistem ce întăreşte centurile de siguranță şi absoarbe energia în scaune în modul de rulare off-road, un sistem de auto-frânare ce acționează în momentul în care şoferul e pe cale să vireze chiar în fața unei maşini ce se îndereaptă spre el evitând astfel un impact iminent, City Safety ce detectează maşini, biciclişti şi pietoni atât ziua cât şi noaptea, un sistem de protecție anti-părasire accidentală a carosabilului, un sistem ce va menține automat distanța față de maşina din față ținând cont de pornirile de pe loc sau opriri. Sistem precum parcarea automată este deja o banalitate pentru noul Volvo XC90 ce tinde să devină o maşină semi-autonomă.
Sub capotă, noul Volvo XC90 vine cu două motorizări pe benzină (T5 de 245 CP / 350 Nm şi T6 de 320 CP / 400Nm), două motorizări pe motorină (D4 de 190 CP / 400 Nm şi D5 de 225 CP / 470 Nm) şi o motorizare hybridă compusă dintr-un motor pe benzină supralimentat şi un motor electric de 60 kW ce vor furniza împreună 400 CP / 640 Nm. Toate motorizarile vor fi cuplate la o cutie de viteze automata cu 8 trepte.
Noul Volvo XC90 va începe să fie livrat din vara lui 2015 şi va avea un preț începând cu 56000 Euro crescând în funcție de nivelul de echipare.
1 COMMENT
O munca bine facuta! Astept si alte postari.
Comments are closed.